Laatulupaus
Tarjottavat liikennepalvelut
Tarjoamme reitti- ja tilausliikenteen palveluja laadukkaasti ja aikataulussa. Toimimme pääasiassa pääkaupunkiseudulla, Länsi-Uudenmaan alueella ja Varsinais-Suomen eteläosissa.
Linjaliikenne
Liikennöimme luvanvaraista reittiliikennettä Pusulan, Vihdin ja Helsingin välillä. Osa liikenteestä on pääkaupunkiseudun alueella ajettavaa U-liikennettä. U-liikennettä koskevissa asioissa tietoa on saatavilla Helsingin Seudun Liikennekuntayhtymän sivuilta: www.hsl.fi
Tilausliikenne
Ajamme tilausliikennettä sekä kotimaassa että ulkomaille. Toimeksiannot sovitaan aina tapauskohtaisesti asiakkaan kanssa.
Palveluista sekä niiden muutoksista ja peruutuksista tiedottaminen
Reiteistä ja aikatauluista sekä pysäkeistä saa reittikohtaista tietoa Matkahuollon valtakunnallisesta aikataulujärjestelmästä.
Tiedotamme lisäksi reiteistä, aikatauluista ja niissä tapahtuvista muutoksista muun muassa näillä verkkosivuilla.
Käytössämme olevat matkaliput ja niiden hinnat
Busseissamme voi ostaa matkalipun kuljettajalta, käytössä olevista maksuvälineistä ja lippujen hinnoista löydät tietoa esimerkiksi verkkosivuiltamme.
Autoissamme kelpaavat myös Matkahuollon myymät bussiliput. Tiedot Matkahuollon myymistä valtakunnallisista lipputuotteista sekä lippujen hinnoista saat heidän verkkosivustoltaan. Myös Matkahuollon asiakaspalvelukeskus (puh 0200 4000) sekä Matkahuollon toimipaikat antavat tietoa aiheesta.
Linja-autot
Liikennöimme ajanmukaisilla, ilmastoiduilla busseilla. Pidämme automme siisteinä ja huolehdimme niiden toimivuudesta.
Kaukoliikenteen linja-autoissamme on portaita sekä etu- että keskiovella. Nousukaiteet helpottavat autoon nousemista ja kyydistä poistumista. Kuljettajat huolehtivat matkustajien matkatavarat bussin tavaratilaan ja auttavat matkalla muutenkin henkilökohtaista apua tarvitsevia, mahdollisuuksien mukaan.
Asiakastyytyväisyyden mittaaminen
Toivomme saavamme palautetta toimintamme laadusta ja kehittämistarpeista. Keräämme palautetta muun muassa tältä verkkosivustolta löytyvän palautelomakkeen avulla. U-liikenteen osalta autoissamme tehdään asiakastutkimusta HSL:n toimesta satunnaisesti.
Valitusten käsittely, hinnan palautus, sopimuksen purku ja vahingonkorvaukset
Käsittelemme asiakkaiden valitukset välittömästi niiden tultua tietoon. Pyrimme vastaamaan palautteeseen välittömästi, kuitenkin viimeistään kahden viikon kuluessa. Hinnan palautuksista ja mahdollisista vahingonkorvauksista neuvotellaan aina tapauskohtaisesti.
Vammaisten ja liikuntarajoitteisten matkustajien käytössä olevat palvelut, heidän avustamisensa, siitä tiedottaminen sekä muu eri väestöryhmien tarpeiden huomiointi
Kuljettajamme avustavat apua tarvitsevia matkustajia mahdollisuuksien mukaan.